• Start
  • Salarisadministratie

Salarisadministratie

Tot de standaard werkzaamheden behoren:

  • invoer van de werkgever- en werknemergegevens voor verwerking van de salarissen;
  • aan- en afmelden van medewerkers bij de belastingdienst;
  • aan- en afmelden van werknemers bij fondsen behorende bij de bedrijfstak;
  • periodiek verwerken van de salarissen van de medewerkers;
  • aanmaken van salarisslips t.b.v. deze medewerkers in tweevoud;
  • vervaardigen van een journaalpost, die aansluit op uw financiĆ«le administratie;
  • vervaardigen van een betaalstaat met de netto salaris bedragen en spaarloonstortingen;
  • verzorgen van de betalingen aan de medewerkers via een diskette bij de BGC;
  • verzorgen van de periodieke loonaangifte;
  • informeren bij wetswijzigingen op het gebied van arbeid en zorg;
  • aanleveren van jaargegevens aan belastingdienst;
  • aanpassen van het minimumloon of CAO loon;
  • uitbetaling van het vakantiegeld;

Contactgegevens

Personeelsadviesbureau Lap
Bezoekadres: Postadres:
Boveneind 18 a
9351 AP Leek
Postbus 90
9350 AB Leek

Tel: +31 (0) 5945 01520 - Fax: +31 (0) 5945 01525
E-mail: info@personeelsadviesbureaulap.nl